duminică, 14 iunie 2009

Intamplarea de fata a avut loc cu ceva timp in urma...

Se face ca intr`o zi, cautandu`mi un job de vara- ca tot tanarul care nu se lasa doborat de criza- dau peste o oferta de promoter. Singura oferta gasita, jap! am inhatat`o! Vorbesc cu tipa care se ocupa , o vreme niciun semn de viata. Dupa cateva zile, ma suna sa ne intalnim ca sa discutam ,sa vedem despre ce`i vorba. "Da, sigur" ii spun. Bun.


Ziua cu pricina. Din pura coincidenta, o sun pe oana b sa ne intalnim daca poate sa imi dea malaiu` k poate uit altadata. Cu o ora inainte sa plec sa ma intalnesc cu tipa -intalnire care, by the way s`a tinut la liceul alimentar. de unde pana unde, nu ma intrebati ca habar nu am- ma suna oana : " vezi ca si pe mine m`au sunat astia de la grup sapte. " Stabilesc sa ne intalnim la teatru. Ne mai fatzaim putin printr`un magazin, numa ca sa nu ajungem prea repede si intr`un final o luam in directia gresita. Intrebam un muncitor unde putem gasi mirificul liceu - daca invatam acolo nu aveam probleme cu orientare , da n`am io norocu asta - si ajungem cu bine la destinatie in cele din urma.

Noi am fost printre primele prezente. Stam ce stam , mai vorbim cu tipa- dumitrita-, ne mai explica ce si cum si dupa vreo 10 minute fratele meu, se sparge conducta ! Si ce mai conducta , vereeeeeeee!
Incep sa intre toate mademoiselle-le solarizate si cu sprancenele tatuate, mai mare dragu. Eu cu oana , abia ne abtinem. Ne uitam una la alta si ne stricam de ras.
Piesa de rezistenta era tipa din fata oanei. Bondoaca bine, cu valoarea la vedere, unghii puse - doua roz, trei albe ca asa ii fancy- ne flutura pe la nas un telefon cu clapeta ,ultimul racnet- da de unde! as vrea eu asa telefon-de pe ecranul caruia, zambind malitios shukaru no 1 ne trimite bezele parfumate! O minune de baietzel cu ceafa groasa, chelie unsuroasa si ochelari de pus in rama , sa`l gadili sub barbie, dragutul de el. Cu toatele am dori asa un exemplar, nu`i asa fetelor?
Stiam ca raspunsul va fi afirmativ.
Eu am plecat profund distrata si cu absolut nimic socata de la intalnirea cu pricina.
Dar totusi...nu ma pot abtine sa nu intreb: Cine ar degusta iaurt de la o tipa de genu`?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu